Twórca i współzałożyciel BWExperts. Założyciel pierwszego w Polsce zewnętrznego Call/Contact Center (1995- Kontakt Telemarketing / Data Contact). Zrealizował ponad sto projektów z zakresu obsługi klienta, sprzedaży zdalnej i marketingu zintegrowanego. Wieloletni członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i przedstawiciel Stowarzyszenia w organizacjach międzynarodowych. Trener i wykładowca.
Specjalizuje się w organizacji i optymalizacji procesów obsługi klienta, telesprzedaży, e-commerce oraz badaniu jakości i satysfakcji klienta.
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego i Studium Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).
1982 Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
1985 Uniwersytet Warszawski, Studium Krajów Rozwijających się
2004 ESMT (Niemcy) – Studium strategii marketingowych
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean quam sapien, fringilla non erat quis, tincidunt molestie sem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean quam sapien, fringilla non erat quis, tincidunt molestie sem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean quam sapien, fringilla non erat quis, tincidunt molestie sem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean quam sapien, fringilla non erat quis, tincidunt molestie sem.