Znany lekarz

Obsługa klienta zgodnie z definicją to wszystkie interakcje między klientem a dostawcą produktu lub usługi, zarówno w momencie sprzedaży, jak i później. Obsługa klienta dodaje wartość do produktu lub usługi i buduje trwałe relacje z firmą, a jakość obsługi klienta ma wpływ na wyniki finansowe firmy.

Wszyscy o tym mówią i podkreślają istotność customer service, ale co tak właściwie kryje się pod pojęciem obsługa klienta? Obsługa klienta (z ang. customer service) to zespół procesów, procedur i interakcji na linii marka-klient, dążących do zapewnienia odpowiedniego wsparcia klienta na każdym etapie customer journey. 

Klient:

ZnanyLekarz.pl

Kategoria:

Obsługa Klienta

Czas realizacji:

90 Dni

Status:

Wykonane

Wyzwanie:

W związku z rozwojem firmy i wzrostem wolumenu interakcji z klientami, a jednocześnie z powodu chęci ułatwienia kontaktu z firmą, ZnanyLekarz.pl podjął decyzję o stworzeniu outsourcingowego centrum Obsługi klienta.

Rozwiązanie:

Usługi doradcze i nadzoru nad wdrażaniem zmian, zaleceń i wskazówek na rzecz Zleceniodawcy w ramach Projektu „Budowa telefonicznego Działu Obsługi Klienta w call center outsourcingowym”:

doradztwo w zakresie fachowej wiedzy z zakresu contact center opierającej się na doświadczeniach rynku polskiego i rynków krajów rozwiniętych,

przygotowanie do przyszłych zadań koordynatora call center – osoby docelowo odpowiedzialnej z ramienia Spółki ZnanyLekarz za współpracę z zewnętrznym call center,

tworzenie założeń obsługi Klientów portalu ZnanyLekarz.pl poprzez:

opis założeń projektowych, zasad organizacyjnych i prawnych, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji

opis procesów

przygotowanie procedur obsługi

przygotowanie zapytania ofertowego, nadzór nad przebiegiem przetargu i wyborem call center outsourcingowego,

negocjacje warunków szczegółowych z wybranym call center,

rekrutacja i szkolenie konsultantów – nadzór i kontrola,

nadzór nad przygotowaniem skryptów rozmów,

uzgodnienia zakresu i zasad raportowania,

Efekt:

wdrożenie projektu i przygotowanie startu,

start projektu,

Consultants

Doświadczony zespół doradców i ekspertów w zakresie optymalizacji sprzedaży, CallCenter, IT, e-commerce, wsparcia i doradztwa IT, cybersecurity, RODO.

Kontakt

©2022 Consultants.pl All Rights Reserved.