Często najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze
W czasach mediów społecznościowych i powszechnej komunikacji on-line nie można zapominać o różni klienci, a szczególnie klienci z różnych grup wiekowych, preferują różne kanały komunikacji. Często zapomina się o komunikacji telefonicznej, traktując ją jako passe, zapominając o tym, że dla dużej grupy odbiorców komunikacji on-line jest albo niedostępna albo mało przyjazna.
Zorganizowanie dla nowej firmy wchodzącej na polski rynek - od zera systemu generowania leadów i obsługi kanału sprzedażowego.
Zbudowanie w pełni funkcjonalnego systemu obsługi klienta poprzez Call Center zewnętrzne, ale mocno zintegrowane z całą organizacją. Po osiągnięciu dojrzałości Call Center zostało w całości przekazane klientowi wraz z system, procedurami, wyszkolonym zespołem pracowników.
Zbudowanie efektywnego systemu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży, który po ok 10 latach, nadal jest podstawowym elementem systemu sprzedaży klienta.