Nie bój się rozwiązań nietypowych, nawet jeśli jesteś pierwszy na rynku.
Większość przedsiębiorców sięga po rozwiązania znane i stosowane na Rynku starając się walczyć z konkurencją bronią już znaną i stosowaną. Często, najlepszym rozwiązaniem jest złamanie kanonów i zastosowanie rozwiązania, po które inni, jeszcze nie mieli odwagi sięgnąć.
Klient wchodził na rynek polski w okresie, kiedy konkurencja optymalizując koszty ograniczała komunikację telefoniczną do transakcji sprzedaży I zgłaszania reklamacji.
Zbudowanie silnych relacji z klientami, testowanie rozwiązań marketingowych. Wykorzystanie telefonu jako pełnoprawnego kanału sprzedażowego.
Stworzenie w pełni funkcjonalnego, wielojęzycznego Contact Center w modelu outsourcingowym w głębokiej integracji ze strukturą klienta.
Osiągnięcie wszystkich celów obsługowych i sprzedażowych pozwoliło klientowi osiągnąć wysoką pozycję na rynku i świetne wyniki finansowe.